categorii produse

Blog

hgmag_metropol-gold-optic_wall-mounted_wash-place-ambiance_16x9

Povestea brandului Hansgrohe și Grohe

Sunt Hansgrohe și Grohe același brand? Cu siguranță v-ați întrebat cel puțin o dată. Dar totuși, nu este deloc așa. Deși au aceleași origini, brandurile de origine germană s-au separat și diferențiat în timp. 

Despre Hansgrohe

Istoria companiei Hansgrohe a început în anul 1901: pe atunci, inovatorul Hans Grohe a gândit o afacere pentru băile ce își făceau încet-încet apariția în casele oamenilor, prin dușul de tablă. De la ceea ce a fost odată o simplă invenție, astăzi se poate observa cum atât creatorul, cât și produsul de început, au pus piatra de temelie pentru o poveste de succes care continuă și în prezent.

Odată cu timpul, ideile moderne, sustenabile și superioare din punct de vedere sanitar, aduse de fiul cel mai mic al lui Hans, Klaus Grohe, au reușit să promoveze dezvoltarea de produse care economisesc energie și apă, acordând o atenție deosebită producției eficiente din punct de vedere al mediului și al resurselor naturale.

Astăzi, grupul Hansgrohe este unul dintre cele mai valoroase și apreciate branduri din industria sanitară. Compania are operațiuni de producție în întreaga lume, cu locații în Germania, China, Franța și SUA.

hansgrohe si grohe
hansgrohe si grohe

Despre Grohe

Cu toate acestea, brandul Grohe este, de asemenea, un competitor pe piața produselor sanitare. Fiul mai mare al lui Hans, Friederich Grohe a părăsit afacerea familiei în anul 1936, moment în care brandul Hansgrohe își începea extinderea internațională, întemeind cunoscutul brand Grohe.

În anii care au urmat, compania a dobândit experiență și recunoaștere pentru produsele durabile, fiecare contribuind la expansiunea brandului. De la înființare, Grohe și-a construit o reputație ca producător de robinete, reușind să-și lărgească gama de produse devenind un adevărat competitor pentru brandul inițial, Hansgrohe.

În prezent, Grohe are sediul în trei țări diferite: Germania, Thailanda și Portugalia, fiind prima companie care a câștigat vreodată un premiu distinct pentru responsabilitatea sa socială din partea guvernului german.

ZZH T20344C01 000 01 Povestea brandului Hansgrohe și Grohe
ZZH T23119C02 000 01 Povestea brandului Hansgrohe și Grohe

Concluzionând, Grohe și Hansgrohe sunt două branduri care s-au impus pe piața industriei sanitare încă de la început, continuând să fie în topul celor mai căutate companii când vine vorba de sectorul băii, oferind produse de înaltă calitate.

În timp ce Grohe se concentrează pe designurile clasice, ce oferă siguranță pentru utilizatori, Hansgrohe vine cu un design original, mereu inovator prin tehnologiile sustenabile pentru reducerea consumului de apă. 

hgmag metropol gold optic wall mounted wash place ambiance 16x9 Povestea brandului Hansgrohe și Grohe

Tu ce brand ai alege dintre cele două pentru baia ta?

Sign in

Încă nu ai cont?

Salvează și Distribuie coșul unui consultant Melth Design
Știi că poți salva coșul tău de cumpărături ca să-l distribui către un consultant? Așa îți va fi mult mai ușor să primești consiliere specifică pentru produsele alese!
Back Salvează și Distribuie coșul unui consultant Melth Design
Link-ul va contine intreaga informatie aferenta cosului tau de cumparaturi.
Your cart email sent successfully :)

ABONEAZĂ-TE LA NOUTĂȚI

ȘI PRIMEȘTI COD DE REDUCERE PENTRU COMANDA TA!*

*Profită de reduceri suplimentare la o comandă mai mare. Contactează-ne pentru detalii.

Dacă te înscrii în listă, accepți termenii și condițiile site-ului.

Pentru că ne pasă de bugetul casei tale, vei beneficia de următoarele discounturi la fiecare comanda:

Condiții de aplicare a discountului:

Pragurile de discount se aplică pentru sute de produse din site, cu excepția căzilor de baie și câtorva branduri: Alveus, Geberit, Hansgrohe, Grohe si Ideal Standard.

Codurile de discount nu se aplică produselor din alte campanii, cum ar fi Black Friday. Reducerile din astfel de campanii se aplică automat la valoarea totală a coșului și pot influența discount-ul aplicat produselor comandate în perioada de campanie, deși nu fac parte din aceasta.
Pentru aplicarea discount-ului, coșul de cumpărături trebuie să conțină cel puțin 3 produse participante la campanie.